Monday, May 21, 2012

adik saya..hi hi


saya dedikasikan entry ini untuk 'tan'..hi hi siapa itu tan. Tu lah yang besar dalam gambar yang saya cilok dari blog kekanda ida 1001resepi. Alhamdulillah adik saya ini sudah berada di tanah suci melakukan umrah. Adik saya ni spesel..walau pun beliau tak menjejak kaki ke menara gading 'secara official' tapi beliau punya 'lebih' dari sesetengah orang yang berdegree bagai dan dah berjalan sakan dan juga jumpa orang pelbagai lapisan. Semuanya kerana saya rasa beliau sangat menjaga hubungan dengan mak..not only him but also the wife..Mungkin juga the only one yang selalu jaga kubur ayah n atok nenek..Rezki datang kepada beliau dalam pelbagai bentuk. And another thing PR beliau sangat bagus..Allah kurniakan kemudahan kesenangan kepada beliau n family. Moga izham n emma dapat buat umrah yang terbaik...Hopefully k nor akan dapat ke sana soon....

2 comments:

kkida @ 1001resipi said...

muahaha....pakar belah tak jejak lagi...pakar cakap sampai dulu...:)
takpa rezki masing-masing...Allah tu maha adil, kurang yang tu lebih yang ni...lebih yang ni kurang yang tu...:D
buat sesuatu mesti ikhlas...

NBK said...

hi hi betul tu...rezki pakar cakap nak jumpa kaabah dulu..best tu..

lb3f.lilypie.com/TikiBlogger.php/3Ta5