Sunday, May 4, 2008

Love this too




Artis : Far East
Lagu : Fadzli Far East
Lirik : ITO Lara
Ku Merintih, Aku Menangis
Ku Meratap, Aku Mengharap
Ku Meminta Dihidupkan Semula
Agar Dapat Kembali Ke Dunia Nyata.
Perjalanan Rohku
Melengkapi Sebuah Kembara
Singgah Di Rahim Bonda
Sebelum Menjejak ke Dunia
Menanti Di Barzakh
Sebelum Berangkat ke Mahsyar
Diperhitung Amalan
Penentu Syurga atau Sebaliknya.
Tanah Yang Basah Berwarna Merah
Semerah Mawar dan Jugak Rindu
Tujuh Langkah pun Baru Berlalu
Seusai Talkin Penanda Syahdu
Tenang dan Damai Di Pusaraku
Nisan Batu Menjadi Tugu
Namun Tak Siapa pun Tahu Resah Penantianku.
Terbangkitnya Aku Dari Sebuah Kematian
Seakan Ku Dengari
Tangis Mereka yang Ku Tinggalkan
Kehidupan di Sini Bukan Suatu Khayalan (2X)
Tetapi Ia Sebenar Kejadian (2X)
Kembali Oh Kembali
Kembalilah ke Dalam Diri
Sendirian Sendiri
Sendiri Bertemankan Sepi
Hanya Kain Putih yang Membaluti Tubuhku
Terbujur dan Kaku
Jasad Terbujur di Dalam Keranda Kayu.
Ajal yang Datang Dibuka Pintu
Tiada Siapa yang Memberi Tahu
Tiada Siapa pun Dapat Hindari
Tiada Siapa yang Terkecuali
Lemah Jemari Nafas Terhenti
Tidak Tergambar Sakitnya Mati
Cukup Sekali Jasadku untuk Mengulangi.
Jantung Berdenyut Kencang
Menantikan Malaikat Datang
Menggigil Ketakutan Gelap Pekat di Pandangan
Selama Ini Diceritakan (2X)
Kini Aku Merasakan (2X)
Di Alam Barzakh Jasad Dikebumikan (2X)
Ku Merintih, Aku Menangis
Ku Meratap, Aku Mengarap
Ku Meminta Dihidupkan Semula

No comments:

lb3f.lilypie.com/TikiBlogger.php/3Ta5