Saturday, January 5, 2013

Sumber inspirasi...

Saya 'kagum' dengan anak muda berpandangan jauh. Antaranya..Langit ilahi..Hilal ashraff, i luv islam.com..etc..Jauh melepasi ramai-ramai orang se'veteren' saya. Saya berdoa makin bertambahlah anak-anak muda seperti ini. Moga anak-anak saya dihalakan juga fikiran ke arah ini...banyak 'ilmu' saya dapati dari pandangan dan tulisan mereka yang masih 'berhingus' ketika saya sudah remaja, atau yang belum wujud di bumi nyata tatkala saya sudah menyarung jersi kerja..Moga Allah permudahkan urusan mereka menarik ramai insan ke arah dunia hakiki...Saya sendiri masih merangkak membaiki diri. Moga setiap kali terjaga malam, saya 'malu' untuk meneruskan lena yang panjang. Moga dapat istiqamah mendirikan walau 2 rakaat...Allahumma Yassir

No comments:

lb3f.lilypie.com/TikiBlogger.php/3Ta5