Monday, August 9, 2010

goyang kaki?

Ya, cuti 2 bulan saya memang dah habis. Sekarang saya mula bercuti sebulan bergaji. Bermula september saya akan cuti 2 bulan tanpa gaji. Niat saya nak menyusukan maryam lama sikit berbanding yg lain. Moga Allah permudahkan. tapi just kerana saya cuti tak bermakna saya mengelek maryam 24 jam..memang tak pun..Saya masih ada kerja tapi skit skit jela.
So di rumah ni, inilah station saya setiap pagi after the rest has gone to their daily destination...meja makan kat ruang tamu

Dan jgn pula 'berburuk sangka'..ish sapa le yg nak berburuk sangka..kerana saya tidaklah mengoogle sepanjang hari kerana saya ada thesis yang perlu dibaca..
Ini thesis student yg saya perlu check sebagai assesor

thesis sendiri untuk viva...bila nak viva ni?

thesis my student to check before he submit it

tapi kerja utama saya masih lah sebagai 'botol susu' kepada yg sedang tidur tu..;)

No comments:

lb3f.lilypie.com/TikiBlogger.php/3Ta5